четвъртък, 1 март 2012 г.

En Ekonomik Ingilizce Dil Egitimi
agri ingilizce

Son zamanlarda en cok ogrenilen dil ingilizce. Daha onceleri butun dunyada kullanilan dillerin tamami sadece kendi ait olduklari topraklara dogru geri donerken ingilizce artik kitadan kitaya ilerlemeye ve yol almaya devam etti. Esas olarak ingilizce\’yi is hayatinda aktif konusanlar bir suru para harcayarak ingilizce kursuna gidiyorlar. Artik sizde hicbir garantisi olmayan egitim veren kurumlari birakin ve paranizi bosu bosuna cope atmayin. Simdi hayatinizda online egitim sistemi Agri Ingilizce diye bir sey var. Yaklasik olarak 200 amerikali egitmen ile artik sizin ozel egitmeniniz olacak. Bu sayede konusmaya cekiniyorum derdiniz son bulacak. Bu egitimler sayesinde sizde egitim sonunda akilda kalici bir ingilizce egitime kavusacaksiniz. Ingilizceyi birinci elden yani Amerikali egitmenlerden ogrenmek cok buyuk bir avantajdir.ABD li egitmenleriniz ile alacaginiz dersler sonunda sizde konusma seviyenizdeki gelisimi kendi gozleriniz ile goreceksiniz. Dahasi aramalarda sizin numaraniza hicbir odeme yansitilmayacak. Size dusen tek sey sizin icin uygun egitim ve egitim saatlerini belirlemek. Hafta ici her gun 10,20 ve 30 dakikalik canli Ingilizce konusma dersleri ile Ingilizce\’yi hic bilmesenizde konusabilmek ogrenmek mumkun. Hatta gecmis derslerinizde hocalariniz ile yaptiginiz konusmalarin yer aldigi ses kayitlarina da ulasabilecek, kolayca ve rahat bir tekrar ile akilda kaliciligi arttiracaksiniz. Artik egitim almak icin ne zaman ne de cuval dolusu para harcamaniza luzum kalmadi. Hem zamandan hem de cebinizden tasarruf ederek ingilizceyi konusturan Agri Ingilizce, odeyeceginiz ucretise gercekten diger dil egitimi veren kurumlara gore cok ekonomik. Taksit imkani ile odeme secenegi mevcut olan sistemde standart dil okullarinin 10\’da 1\’i fiyatina ders almaniz mumkun. Daha ayrintili bilgi icin www.agriingilizce.com sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Няма коментари:

Публикуване на коментар